Många bollar i luften

Just nu är det många bollar i luften i mitt liv. Jag har av någon anledning en massa projekt på gång både på jobbet och privat. Men även här på bloggen har det hänt en hel del. Som ni kanske ser så har bloggen fått en liten ”ansiktslyftning”. En ny design med i mitt tycke en mycket mer överskådlig meny och det mesta är klart förutom sidan med spelrummet som är under arbete och kommer upp inom någon vecka. Sedan bakom kullisen här på bloggen har det hänt en hel del. Men det tänker jag hålla lite hemligt ett tag till. Det märker ni mer av inom en snar framtid.

Ett av projekten på den privata sidan är en väggmålning till hemma. Ni som följer mig på twitter har kanske redan sett det. Jag har redan smugit ut små förhandsbilder på hur det kommer se ut. Inga mer bilder kommer jag lägga ut nu men en full uppdatering kommer så fort den är färdig. I samband med det inlägget tänkte jag även göra ett ”bakom kulliserna” inlägg där jag mer i detalj går igenom hur jag har gjort och lite tips till er som kanske är sugna på att göra en egen väggmålning hemma.

Game On!

Dagens Spotify: Isis – The Beginning And The End

About Henke

Musikälskande, hobbyfotograferande spelnörd som postar åsikter om foto, musik och spel. Anser att musik avlyssnas bäst på vinyl, gärna tillsammans med en kall öl.

Posted on 2011/03/10, in Allmänt and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Vad fin bloggen har blivit! Jag gillart!

  2. Jag vill också väggmåla! :I

  3. @Angelica: Tack <3. Jag med :)

    @Tommy: Vad väntar du på? Gjört ;)

  4. Målningen ser riktigt lovande ut!

  1. Pingback: Fenix is rising « Spelgubben

  2. Pingback: Fenix is rising | Vinylknaster

Lämna en kommentar

