Årets ögonblick

Årets ögonblick för min egna del var en resa till Gävle där jag mötte upp med 3 fantastiska killar ifrån Svampriket och Onlajn. Vad kan gå fel med kombinationen skönt umgänge, öl och tv-spel? Ingenting om du frågar mig.

Tillsammans gjorde vi den episka videobloggen ”Vuxna män gör saker tillsammans”. En milstolpe i tv-spelsvärlden, Korvfest Deluxe, Enjoy !!

Tack Ludde, Andreas och Mattias för en helg som jag sent kommer glömma :)

På delad första plats: År 2010 var ett år där jag, förutom trippen till Gävle, fick chansen att träffa mängder med skönt spel och bloggfolk. Med GameX och även andra festligheter där jag träffade underbara  Emmy, Angelica, Fredrik, Jocke, Christian och Jonas, Anna, Sofia, Micke, Niklas för att nämna några och även en shout-out till alla som jag glömt. Hoppas på fler träffar i framtiden.

Game On !

Dagens Spotify: Alice Cooper – No More Mr. Nice Guy

Det här inlägget är en del av den gemensamma satsningen ”Årets spel enligt svenska spelbloggar”, där varje dag, fram till julafton, deltagande spelbloggar var för sig utser en vinnare i en förutbestämd kategori. Idag har följande bloggar utsett vinnaren i kategorin ‘Årets ögonblick’: Aftonstjaerna, Ariez, BitGarden, Bloggonoid, EmmyZ, Familjenspel, Kraid, Lunandrez, Megastorm, Munins skärvor, Onlajn, Pixelviking, Spel på allvar, Spel-Malmer, Spelgubben, Spelografi, Spelvärldspareringar och Xboxflickan & Nikke.

About Henke

Musikälskande, hobbyfotograferande spelnörd som postar åsikter om foto, musik och spel. Anser att musik avlyssnas bäst på vinyl, gärna tillsammans med en kall öl.

Posted on 2010/12/08, in GOTY 2010 and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 10 kommentarer.

  1. Åh det var kul att träffa dig också! <3

  2. Kul att träffa dig med! =) Även om det var allt för kort

  3. Skönt umgänge, dryck (föredrar själv läsk framför öl!) och tv-spel är en kombination av allra bästa slag!

  4. Aaaaw :) Hoppas vi får ligga snart igen!

  5. Väldigt kul att träffa dig också, hoppas fler tillfällen ges!

  6. Jag känner mig hedrad! Kul att träffa dig också, kom till Gävle igen snart. Det är kallt och jävligt, men kom ändå :D
    Vi måste spela in en ny film!

  7. @Anna: Det hoppas jag med, ta med dig din karl oxå ;)

    @Micke: Det tror jag nog. Om inte annat så siktar vi in oss på Gamex 2011 va? :)

    @Mattias: Vi måste bara tänka ut något bra. Vi la ju ribban ganska högt redan från början :D

  8. Skrattade så att tårarna sprutade :)

  9. @Q: Det gjorde nog alla. Vissa av glädje, en del av skräck :P

Lämna en kommentar

